29 d’abril 2021


NOVA ETAPA A CAL PAIO CREA


Ben trobats! 

Ha passat molt temps i moltes coses des que vaig fer la meva darrera entrada al blog, ara mateix, però, us he d'informar que les meves entrades seràn molt més regulars i si més no un cop al mes aniré entrant al blog contingut que us pugui interessar.


I perquè?

 

Doncs perquè el meu petit enprenement agafa un nou impuls i s'amplia a les xarxes, els meus clients-amics que venen al taller, seguiran tenint el meu servei allí, però, els temps que corren m'han fet replantejar la manera de poder arribar als que no sou tant prop de mi, per tant, i fins que no acabi de crear la meva pagina botiga online, podreu trobar-me aquí, per Instagram a @cal_paio_crea , i per Facebook @artesaniacalpaiocrea.

Estic molt emocionada amb el nou projecte i espero emocionar-vos també a vosaltres.

Gràcies per ser aquí. 


                                    ...................


¡Bienvenidos!


Ha pasado mucho tiempo y muchas cosas desde que hice mi última entrada en el blog,pero ahora mismo, debo informaros que mis entradas serán mucho más regulares y al menos una vez al mes iré entrando en el blog contenido que os pueda interesar.


¿Y para que el canvio? 

Pues porque mi pequeño negocio coge un nuevo impulso y se amplía en las redes, mis clientes-amigos que vienen al taller, seguirán teniendo mi servicio allí pero los tiempos que corren me han hecho replantear la manera de poder llegar a los que no estais tan cerca de mí, por tanto y hasta que no acabe de crear mi página y tienda online podreis encontrame aquí, por Instagram en @cal_paio_crea, y por Facebook @artesaniacalpaiocrea.

Estoy muy emocionada con el nuevo proyecto y espero emocionaros también a vosotros.


Gracias por estar aquí.










Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada